Neplánování života dětem

Taky si tak říkáte, čím to vaše miminko bude, až vyroste? 🙂 Napadlo vás to někdy? Mně už se to krátí, za chvíli tu bude s námi a čím dál víc mě to napadá.

Třeba bude doktor (bude mi vysvětlovat, že nemocná nejsem) nebo pilot (to bych mohla mít letenky zadarmo) nebo hasič (tady pro sebe výhody nevidím) nebo kadeřník (tak tady je to myslím jasné naprosto) nebo profesor (hlavně ne filozofie, to už doma jednou máme). Dál mě napadá překladatel, spisovatel, umělec – bude malovat obrazy nebo hrát ve Státní filharmonii, nebo učitel tělocviku, majitel psího útulku (protože po mě jistě bude mít dobré srdce), nebo to bude kuchař (a bude mi vařit). Nebo to bude popelář a bude šťastnej a práce ho bude bavit.

baby-pilot

At je čím chce, hlavně si říkám, aby ho to bavilo a naplňovalo. Rodiče by dětem neměli životy plánovat. Všechno už to stejně plánuje ten nahoře a tak bravurně, že bychom se až divili. Děti si musí vším projít sami, když se pro něco rozhodnou, měly by poznat, jestli je dobré nebo špatné, nebo si za tím stát a jít za svým cílem.

Přeji mé drahé děťátko, ať jsi svobodné a vždy si dokážeš najít správnou cestu a směr.

Máte také nějakou podobnou zkušenost? Napište mi o tom.

Zanechat Odpověď

