Fobie z těhotenství

Dítě roste a s ním rostou i moje myšlenky na to, jaká budu máma. Snažím se vyhýbat rádoby odborným knihám a ještě víc diskuzím. I když ani to se mi občas nevyhne. Na Facebooku sleduji pár stránek, které se týkají mateřství. Občas tam jsou příspěvky přínosné, občas teda stojí fakt za to. Velmi často se pozastavím, němě zírám a přemýšlím, jestli to (nastávající) maminky myslí vážně. bricho Tudleva tam byla fotografie dítěte a dvou mužů s dotazem, jestli by se čtenářky nevyjádřily, který muž je podle nich otec dítěte, neboť potenciální otcové jsou oba a maminka si není jistá. Uf. Všechna čest administrátorům, já bych na to neměla nervy. Další diskuse se rozvinula včera, kdy jedna maminka psala, že snědla asi deset kousků sushi s lososem, jestli to může dítěti ublížit. Tábor se rozdělil na dvě části – první se rozdělila na ty, kteří říkali, že se nic nestane. Druhá se do maminky pustila, že je nezodpovědná a dvé dítě zabíjí. Já teda nevím, jím všechno, ale s mírou, jediné, co bych si netroufla, je tatarák. Proboha. Těhotenství není nemoc. Jasně, že nepůjdu a nevypiju denně litr vína, ale decku si občas dám. Kávu si také dám. Dám si vlastně všechno, na co mám chuť. Dělá mě to šťastnou. Štastná matka, šťastné dítě.

Zanechat Odpověď

